THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, June 5, 2010

KEPURAAN KETUA PEMUDA UMNO

Menurut Khairy Jamaluddin (KJ), “Jika tiada perubahan (daripada) demontrasi di Masjid Negara (mahupun) di Kedutaan Amerika Syarikat, kita akan bangun dan terus ke Gaza untuk tewaskan Israel".

Itu lah antara kata-kata KJ semasa berdemostrasi di Masjid Negara selepas sembahyang Jumaat semalam. Perhimpunan anjuran Pemuda UMNO Malaysia itu dihadiri seramai kurang dari 200 orang. Betul ke KJ berani nak ke Israel?

"Pusing" aku memikirkannya. Sebagai kesimpulan, boleh dikatakan KJ hanyalah salah seorang pemimpin UMNO yang berani berkokok dalam reban sendiri. Nak pergi ke Kedutaan Amerika (sekutu Israel) pun tak berani, ini kan pula nak membantah sampai ke Israel.

KJ ini boleh jadi pelakon terbaik sebab APCO yang dijadikan penasihat kepada Tok Jib diterima tanpa sebarang bantahan. APCO ini adalah syarikat Yahudi yang juga penasihat pada Israel. Kalau begitu bagaimana KJ boleh minta Malaysia boikot barangan dan perkhidmatan Israel. Inilah antara pemimpin UMNO yang menipu rakyat 1Malaysia. Cakap lain, buat lain.

DEMONSTRASI ANJURAN PAKATAN RAKYAT

KJ tanya pulak sebelum tu, "...bagaimana jika dihantar beratus kapal bantuan?. Adakah Israel mampu menyerang?". Chiiitt.... Macam mana KJ nak hantar beratus kapal kalau hanya mampu kumpul kurang 200 orang (itu pun dah campur dengan NGO lain). Mungkin KJ mahu seorang penyokongnya membawa satu kapal. Jadi kapal yang KJ hantar ada Kapten ajer agaknyer. Kapal KJ tidak perlu pegawai atau kakitangan lain.


POORAHHH KJ

0 comments: