THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, April 18, 2010

ZAID TIDAK BIMBANG SERANGAN PERIBADI

Calon Pakatan Rakyat (PR), Datuk Zaid Ibrahim tidak akan menghiraukan segala provokasi ataupun serangan yang bakal dilakukan pemimpin Barisan Nasional (BN) sepanjang kempen pilihan raya kerusi Hulu Selangor yang bermula secara rasmi semalam.

“Saya tidak suka untuk melabelkan seseorang dan saya tidak kisah sekiranya BN mahu melabelkan saya sebagai apa pun.

“Sebelum ini pun, Muhyiddin (Tan Sri) ada kata saya calon ‘very lightweight’.

“Saya pun tidak tahu mengapa jadi, saya tidak hiraukan sangat tentang perkara itu,” katanya selepas berucap pada program Ceramah Perdana di Taman Desa Kelisa, Ulu Yam Bharu dekat sini malam tadi.

Zahid yang juga bekas Menteri di Jabatan Perdana Menteri juga tidak kisah sekiranya BN mahu menyerang secara peribadi kerana bagi beliau ia bukan sesuatu yang penting jika hendak dibandingkan dengan masalah rakyat di Hulu Selangor.

“Mereka (BN) dan serang saya secara peribadi sejak empat tahun lepas lagi... sebab itu saya tidak kisah sekiranya mereka masih ingin melakukannya lagi.

“Selain itu, selama ini pun mereka sudah banyak memfitnah saya sepanjang bersama mereka dahulu. Apa yang penting sekarang saya akan terus berkempen sampai hari pengundian nanti,” katanya.

Zaid menambah, kempen pilihan raya pada hari pertama memang amat memenatkan tetapi beliau gembira kerana kehadirannya diterima dengan baik oleh pengundi Hulu Selangor.

“Saya begitu gembira kerana sambutan yang diterima amat baik dan saya harap ia akan berterusan sehingga minggu depan (hari pengundian).

SUMBER http://www.themalaysianinsider.com/

0 comments: