THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, April 14, 2010

UMNO- BN UTAMAKAN NAFSU MEREKA SENDIRI

UMNO hanya memberi keutamaan kepada kehendak nafsu mereka sendiri daripada selainnya. Oleh sebab imej lebih penting daripada segala-galanya, mereka sanggup berkawan dengan musuh Islam. Demi imej yang mampu melonjakkan populariti mereka di mata rakyat, mereka tidak berfikir dua kali untuk melanggani APCO Worldwide.

Jumlah yang dibayar untuk mendapatkan khidmat itu ialah RM77 juta setahun. Jumlah ini jauh melebihi RM20 juta yang diperuntukkan kepada wang ehsan di Kelantan. Jumlah wang yang sekecil itulah yang mereka laung-laungkan sebagai bantuan ikhlas Kerajaan Persekutuan kepada rakyat Kelantan yang terlalu miskin kononnya.

Mereka membutakan sebelah mata tentang kewujudan 30% penduduk miskin di Sabah. Sejak merdeka dalam Malaysia, negeri itu kekal menduduki tangga pertama kemiskinan tegar. Ke mana wang yang disalurkan ke sana? Ke mana perginya wang balak negeri itu? UMNO-BNlah yang membolotnya.

UMNO-BN tidak mementingkan rakyat. Mereka mementingkan diri mereka sendiri. Mereka mahu berkuasa selama-lamanya walaupun tahu tiada kerajaan yang menongkat langit dalam dunia ini. Pengkhianatan yang mereka lakukan terhadap rakyat akan ada balasannya.

Rakyat Malaysia tidak mahu wang mereka digunakan untuk membayar khidmat yang dihulurkan oleh musuh Islam. Rakyat Kelantan menyumpah-nyumpah mereka kerana enggan memberikan royalti petroleum yang menjadi hak negeri mereka. Rakyat Sabah dibiarkan berkeadaan daif demi memenuhi tembolok para pemimpin yang pelahap.

Mereka tidak akan terlepas daripada hukuman rakyat. Rakyat yang celik akan mengajar mereka erti keadilan. Kerajaan yang korup mesti ditumbangkan!!!

SUMBER http://bilahrotan.blogspot.com/

0 comments: