THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, April 17, 2010

MUGILEN DAKWA DAPAT TAWARAN DARI PKR

Mugilen ataupun kata kawan aku ‘Mu Gile’ adalah satu nama yang menjadi dambaan ataupun sangat digilai oleh ahli-ahli UMNO Hulu Selangor untuk diletakkan sebagai calon PRK Hulu Selangor bagi menggantikan Palanivel yang tidak disukai oleh ahli-ahli UMNO Hulu Selangor.

Malang sekali nama yang menjadi dambaan ahli-ahli UMNO Hulu Selangor untuk diletakkan sebagai Calon PRK Hulu Selangor itu telah ditong sampahkan bersama-sama nama Palanivel oleh Muhyiddin.

Mungkin Muhyiddin telah terpengaruh dengan propaganda yang telah dijalankan oleh Blogger Pro UMNO untuk meletakkan nama Kamalanathan, yang juga dikenali dengan panggilan mesra sebagai Kamal oleh Blogger Pro UMNO.

Bagi mereka nama Kamalanathan atau Kamal itu adalah satu nama yang amat sesuai kerana ianya memudahkan tugas mereka untuk memperbodohkan orang-orang Melayu yang menjadi ahli UMNO yang mahukan Melayu diletakkan sebagai calon PRK Hulu Selangor.

Ini kerana mereka boleh menggunakan nama Kamal untuk menyakinkan ahli-ahli UMNO yang jauh dari capaian internet itu, bahawa Kamal itu adalah Melayu.. kerana namanya ialah Kamal..

Mugilen ataupun kata kawan aku ‘Mu Gile’ hari ini telah mendakwa beliau telah ditawarkan ganjaran tanah seluas 20 ekar dan wang tunai sebanyak RM2 juta untuk menyokong calon dari Pakatan Rakyat iaitu Zaid Ibrahim..

Adakah Mugilen ataupun kata kawan aku ‘Mu Gile’ cuba menunjukkan kepada Muhyiddin bahawa dia lebih bernilai dari Palanivel yang dijanjikan jawatan senator oleh Muhyiddin itu?

Jika tidak mungkin juga dia hanya bertujuan untuk mencari publisiti murahan setelah impiannya untuk menjadi Ahli Parlimen tidak kesampaian.

Mugilen ataupun kata kawan aku ‘Mu Gile’ sepatutnya belajar dari Muhyiddin bagaimana untuk berbohong kepada masyarakat terlebih dahulu..

Beliau harus sedar bahawa selama ini ahli-ahli Parlimen dari PKR yang telah melompat keluar dari PKR tidak pernah ditawarkan ganjaran begitu oleh PKR biarpun mereka itu sudah menjadi Ahli Parlimen...

Jadi apakah beliau merasakan diri beliau bernilai RM2Juta dan 20 Ekar tanah? Sedangkan beliau bukanlah seorang Ahli Parlimen….

Chait!! Pooodah!! Dey tambi lu pi belajar sama Muhyiddin dulu la macam mana mahu tipu orang…

0 comments: