THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, October 9, 2009

SAMSENG BERMAHARAJALELA DI BAGAN PINANG

Perkhabaran terbaru di Bagan Pinang membuktikan bahawa puak-puak UMNO dan BN kini semakin ganas untuk mengganyang petugas Pakatan Rakyat terutamanya dari PAS. Banyak insiden tidak diingini terus berlaku, yang menunjukkan sikap sebenar mereka mutakhir ini.

Biarpun tidak mendapat arahan daripada pucuk pimpinan parti, namun anehnya pihak polis dilihat gagal membendung perlakuan "durjana" mereka ini. Polis yang begitu ramai berkampung di Bagan Pinang telah gagal melaksanakan tugas untuk menjaga keselamatan semua pihak. Malah, polis dilihat lebih seronok menjaga kepentingan puak-puak UMNO BN semata-mata.

Semalam, banyak laporan diterima tentang kejadian memecahkan cermin tingkap kenderaan milik petugas Pakatan Rakyat. Ini menyebabkan ramai petugas gusar dan takut keselamatan mereka terancam. malah mereka terpaksa mencari tempat yang selamat bagi menggelakkan kejadian tidak diingini berlaku. Apa sudah jadi dengan Bagan Pinang?.

Kemaruk untuk mengekalkan kuasa dan menjaga maruan menyebabkan puak-puak UMNO BN kini semakin berani bertindak diluar batasan demokrasi yang sebenarnya. Sesuatu perlu dilakukan demi keharmonian dan keselamatan petugas Pakatan Rakyat. SPR tidak harus berdiam diri dalam hal ini, jika tidak mereka sekali lagi akan menjadi bahan kutukan rakyat!

SUMBER http://pahangdaily.blogspot.com/

0 comments: