THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, October 9, 2009

FITNAH LAMAN PRO UMNO B-END

Salah satu media pencacai UM-no tahap longkang menyiarkan satu berita yang kononnya Ketua Pemuda PAS Pusat menyebarkan SMS kepada ahli-ahli pemuda untuk ajak pemuda turun ke Bagan Pinang untuk berperang dan bertempur dengan pemuda UM-no.

Ternyata artikel itu berniat jahat dan cuba menyebarkan fitnah bagi mengambarkan kononnya PAS adalah sebuah parti yang extreme dan suka kepada keganasan.

Inilah gambaran sikap 'celaka' puak-puak sangat 'celaka', cuba memutar belitkan fakta dan cuba mengambil kesempatan dari kehangatan yang ditimbulkan oleh puak-puak mereka sendiri.

PAS tidak pernah suka kepada keganasan, malah PAS mengutuk sebarang keganasan, tetapi sikap puak-puak sangat celaka di dalam UM-no yang cuba memprovok dan menimbulkan suasana tidak tenteram benar-benar patut ditolak oleh rakyat.

Sikap ganas puak-puak ini jelas mengambarkan keadaan amat terdesak puak UM-no kerana merasakan parti itu bakal terbenam didalam PRK Bagan Pinang.

PAS hanya mengajak pemuda turun untuk mengawal markas-markas PAS dan juga keselamatan pimpinan PAS daripada gangguan keganasan puak-puak sangat celaka yang nampaknya sengaja dirancang dengan teliti untuk menimbulkan suasana tidak tenteram dan rasa takut dikalangan petugas PAS.

Apakah seruan untuk mengawal keselamatan itu dikira sebagai seruan untuk berperang? PAS tidak akan menyerang fizikal lawan tetapi PAS akan mempertahankan keselamatan markas-markas, pimpinan dan petugasnya.

Apakah Agenda Daily berniat untuk menyebarkan fitnah supaya puak-puak UM-no akan membuat serangan lagi dengan alasan kononnya PAS telah isytihar perang dan UM-no boleh bertindak balas?

Inilah gambaran betapa pencacai tahap longkang ini tidak pernah memikirkan keselamatan orang ramai hanya kerana ingin memperkecilkan PAS.

SUMBER http://cucutokayah.blogspot.com/

0 comments: