THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, October 5, 2009

ANTARA PELAKON DAN PELAWAK

Pengerusi Biro Putera UMNO yang juga Ahli Majlis Tertinggi (MT) parti itu, Datuk Abdul Azeez Abdul Rahim diberitakan tenat dan kini dirawat di Unit Rawatan Rapi (ICU). Harapan untuk hidup diberitakan agak tipis. Azeez diberitakan telah dipukul oleh sekumpulan penyokong PAS yang dikatakan adalah dari kalangan pesilat-pesilat handalan pada hari penamaan calon.Menurut doktor yang merawatnya, terdapat lebam luar biasa di pangkal tengkoknya. Doktor tersebut berkata "saya tidak pernah melihat lebam seperti ini. Biasanya lebam berwarna merah atau biru tetapi yang ini berwarna hitam."

Terdapat sumber dalaman dari hospital tersebut memaklumkan Azeez terkena pukulan angin tiga penjuru (penderas). Menurut orang yang biasa dalam bidang ini, sesiapa yang terkena pukulan ini takkan hidup lama. Kalau tak besok, lusa, bulan depan, tahun depan atau akan datang Azeez pasti akan mati.

Penyokong kuat dan paling setia kepada Azeez yang tidak mahu namanya disiarkan pula menyatakan kekesalan dan terperanjat. Penyokong ini berkata, "Saya amat terkejut dengan kejadian ini. Kemungkinan besar kalau dia dipanjangkan umurpun hidupnya seperti 'hidup segan, mati tak mahu'. Lebih baik umurnya dipendekkan saja."

KESIAN KESIAN
Nota : Telah diedit dari post asal

0 comments: