THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, August 31, 2009

UMNO SEMAKIN GANAS DAN JAHAT

Oleh Reformis Muda

Setelah pelbagai strategi politik licik UMNO tak makan umpan, UMNO kini bersedia melakukkan sesuatu yang lebih ganas dan jahat!! iaitu menimbulkan ketegangan kaum. Itulah jalan terakhir mereka. Mereka sudah mencuba pelbagai cara sama ada isu ketuanan Melayu, Kedaulatan Raja, isu Komunis dan akhir-akhir ini isu pengkhianatan Melayu yang ditujukan khas kepada Dato' Seri Anwar Ibrahim.

Dalam Pilihanraya kecil Permatang Pasir adalah kemuncak serangan hebat kepada dua tokoh PR iaitu Anwar Ibrahim dan Tuan Guru Nik Aziz yang akhirnya memakan diri sendiri. Keputusan di Permatang Pasir petunjuk jelas jalan keluar UMNO (BN) dari pentadbiran Putrajaya. Pernah ditanya dalam perbincangan dan satu wawancara khas Rancangan Awani bersama 4 penganalisis Politk yang mengatakan dengan jelas keputusan Pilihanraya kecil Permatang Pasir adalah petunjuk jelas bagi keputusan Pilihanraya Umum ke 13 dan akhirnya UMNO telah mendapat mesejnya dengan amat jelas.

Kini mereka ada satu cara lagi untuk mengekalkan kuasa melewati pilihanraya ke 13, iaitu cara yang sama pernah dibuat Tun Abdul Razak, iaitu mencetuskan huru hara kaum dan mengisytiharkan darurat. Kini mereka cuba melakukannya.

Dan jangan dipandang ringan pendedahan Raja Petra bahawa kerajaan cuba menyeludup senjata untuk satu operasi khas di bawah UMNO dan Zahid Hamidi, dan ianya bukan amaran kosong.

http://mt.m2day.org/2008/content/view/26002/84/

Ketegangan kaum, cubaan memulakan pergaduhan baru-baru ini dengan mengarakkan kepala lembu yang menjadi lambang suci agama Hindu oleh NGO UMNO yang terdiri dari NGO seperti Pekida dan Pewaris bukan pertama kali, dan isu kuil di seksyen 23 adalah bukan kali pertama cuba diperhangatkan semangat perkauman.

Sebelum ini mereka sudah memulakannya di Kuil Sekyen 19, seperti yang didedahkan MP Shah Alam, Khalid Samad, mereka ini dengan kurang ajarnya membina gelanggang Silat di sebelah kuil, menyembelih 2 ekor lembu, membuat provokasi untuk mengundang pergaduhan kaum, mereka merentangkan banner dan sepanduk dengan cuba mengambarkan ia dibuat oleh penyokong PAS yang mahukan Negara Islam ala Taliban ditubuhkan.

Geng-geng samseng UMNO ini seolah-olah suci walaupun mereka pengunjung tegar kelab malam dan kaki minum arak. Mereka mahu arak dihapuskan dan mahu Hudud dilaksanakan itulah provokasi murahan mereka. Tidak mustahil mereka akan berkeliaran dan mencari kuil baru untuk dibuat provokasi. Mereka bukan penduduk tempatan tetapi mereka agen provokasi. Cubaan terkahir untuk mencetuskan pergaduhan kaum adalah ketika perhimpunan anti ISA, dan akhirnya mereka sedar mereka tidak punya pengikut, dan akhirnya mereka samseng UMNO sekali lagi cuba mengalihkan kembali api perkauman dengan membangkitkan isu perkauman. Anda boleh melihat gambar yang tidak anda saksikan provokasi mereka di Seksyen 19, dan anda boleh lihat di dalam laman ini.

http://minaq-jinggo.fotopages.com/?entry=1778920

Sekali lagi saya nyatakan, jangan pandang ringan amaran Raja Petra dalam artikelnya berkenaan pembelian senjata haram. Jangan sampai senjata ini jatuh ketangan geng samseng UMNO ini baru kita mahu segera bertindak. Tidak mustahil satu lagi babak yang lebih dahsyat akan berlaku, kerana mereka memerlukan darurat untuk kekal berkuasa. Tambahan pula, tentera kini di bawah Zahid Hamidi. Kalau Zahid Hamidi boleh bawa tentera untuk berkempen di Permatang Pasir dan tidak mustahil pelbagai operasi khas dan rahsia boleh dibuat pemimpin samseng Umno ini.

Dan PAS jangan berasa selesa. Anda juga harus bersedia jika UMNO sedia melakukan drama dan babak sandiwara yang pernah mereka lakukan dalam kes (KMM) kumpulan Mujahidin Malaysia dan kes Sandiwara Al-Maunah kerana mereka pernah melakukkannya. Ketika hangatnya isu Jemaah Islamiah dan Nordin Mat Top jangan terkejut ada sahaja nanti kaitan yang cuba dilakukan dengan PAS. Ingat!! Singapura juga takut dengan kebangkitan Politik Islam, kalau tidak, tidaklah Musa Hassan boleh dapat penghargaan kerajaan Singapura. Anda akan tahu sebabnya.

"Lawan Tetap Lawan"

0 comments: