THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, August 17, 2009

TUMBANGKAN ZIONAIS BN DI PERMATANG PASIR

Permatang Pasir bumi bertuah. Bumi ini akan menjadi sekali lagi sambutan kemerdekaan yang sebenarnya. Tahun lepas bumi yang sama iaitu Permatang Pauh menyaksikan ratusan ribu rakyat Malaysia menyambut kemenangan DSAI dengan semangat kemerdekaan yang cukup tinggi. Menangnya DSAI, maka merdekalah rakyat Malaysia dari ancaman Zionis BN.

Permatang Pasir akan mengulangi peristiwa bersejarah itu. Menang Ustaz Salleh Man maka merdekalah rakyat Malaysia dari cengkaman kejahatan Zionis BN. Ya, majoriti akan turun jika semua jentera kerajaan dari media perdana sampailah Jabatan Penerangan MALAYSIA akan dikudakan oleh Zionis BN. Tapi jika kita menang hatta satu undi, kita tetap merdeka!! Kerana dengan jentera berat BN kita masih mampu mempertahankan bumi bertuah ini.

Pengundi Permatang Pasir harus menumbangkan BN. Zionis BN ini hanya memikirkan keuntungan perut mereka sendiri. Tengok sahaja isu H1N1, mereka masih tidak mahu meletakkan Malaysia dalam keadaan serius kerana memikirkan keuntungan sahaja. Pelancong yang datang ke Malaysia tidak perlu dikuarantinkan. APA NASIB KITA?? Nyawa kita tidak penting buat Najib dan Muhyiddin Yassin. Yang penting adalah untung!!

Pengundi Permatang Pasir harus menumbangkan Zionis BN. Sepanjang 52 tahun mereka memerintah Malaysia. Apa yang mereka buat untuk orang Melayu. Ahli Parlimen anda dituduh pengkhianat. Tapi siapa pengkhianat sebenarnya!! Siapa yang meruntuhkan Kampung - kampung Melayu di Malaysia ini. Sila tanya penduduk kampung Berembang. Mereka ini adalah orang Melayu. Yang meruntuhkannya adalah Menteri Besar Umno yang bernama Khir Toyo!! Jadi siapa pengkhianat sebenarnya??!!!

Pengundi Permatang Pasir harus menumbangkan Zionis Umno. Mereka menghapuskan DEB. Mereka membenarkan Felda dimiliki oleh orang asing. BERNAS telah menjadi hak milik orang lain. Jadi siapa pengkhianat sebenarnya??!!!

Tumbang Zionis BN, maka merdekalah rakyat Malaysia. Tahun ini, sambutan kemerdekaan akan menjadi lebih bermakna!!

TUMBANGKAN ZIONIS BN!!

SUMBER DARI http://dragsuperstar.blogspot.com/

0 comments: